Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego anmabags.pl prowadzonego przez firmę ANDRZEJ MACHOWICZ ANMA.

Pełne dane rejestrowe sprzedawcy/właściciela sklepu internetowego:
Firma przedsiębiorcy: ANDRZEJ MACHOWICZ ANMA
Przedsiębiorca: ANDRZEJ MACHOWICZ
NIP: 6850014227
REGON: 370217550
ADRES: 38-200 Jasło, ul. Gajowa 4a

Regulamin zawiera informacje dotyczące zasad dokonywania zakupów, składania zamówień, realizacji płatności, procedur reklamacyjnych oraz innych istotnych kwestii związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego. Skorzystanie z oferty sklepu oznacza akceptację poniższych warunków.

I. Zasady zamawiania

  1. Zamówienia można składać przez e-mail: biuro@anma-jaslo.pl,
    telefonicznie pod nr.: +48134459088.
  2. Zamówienia przez internet można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
  4. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego, adresu oraz e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  5. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni nie będą realizowane.
  6. anmabags.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
  7. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, anmabags.pl
    niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
  8. anmabags.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
  9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie anmabags.pl wyrażone są w złotych polskich jako ceny brutto (z VAT).
  10. anmabags.pl wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.

II. Wysyłka i zapłata

  1. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD lub InPost. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany przy zamówieniu.
  2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy anmabags.pl a Kupującym.
  3. Kupujący pokrywa koszty wysyłki.
  4. Zapłata za towar uiszczana jest gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.
  5. Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej.
  6. Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
  7. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
  8. Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją na okres 12 miesięcy.

III. Zwrot towaru i reklamacje

  1. Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy.
  2. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
  3. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
  4. Zwrot należy odesłać na adres ANMA Bags 38-200 Jasło, ul. Niegłowicka 1J.
  5. Zwrot zostanie rozpatrzony w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu do naszego magazynu.
  6. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych produktów oraz świadczonych usług.
  7. Reklamacje można składać w przypadku:
    – uszkodzenia produktu,
    – wadliwego działania produktu,
    – niezgodności produktu z opisem,
    – nieprawidłowej realizacji zamówienia lub świadczonych usług.
  8. Reklamacje mogą być zgłaszane w następujący sposób:

    Osobiście – poprzez dostarczenie produktu lub zgłoszenie reklamacji w salonie anmabags.pl, wraz z dowodem zakupu oraz, w przypadku reklamacji dotyczących produktów, kartą gwarancyjną.

    Wysyłkowo – poprzez odesłanie produktu na własny koszt na adres: 38-200 Jasło, ul. Niegłowicka 1J. W przypadku reklamacji produktów do przesyłki należy dołączyć:
    – opis przyczyny reklamacji,
    – kopię dowodu zakupu,
    – kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy).

    Mailowo – zgłoszenie reklamacji można także wysłać drogą mailową na adres info@anmabags.pl, opisując szczegółowo problem oraz dołączając skan dowodu zakupu.
  9. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
  10. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy anmabags.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
  11. Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia lub reklamowanego produktu.

IV. Dodatkowe materiały:

  1. Ustawa z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  2. Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
  3. Kodeks Cywilny.
  4. Wszelkie późniejsze zmiany obowiązujących ustaw.