Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego anmabags.pl prowadzonego przez firmę ANDRZEJ MACHOWICZ ANMA.
Pełne dane rejestrowe sprzedawcy/właściciela sklepu internetowego:
Firma przedsiębiorcy: ANDRZEJ MACHOWICZ ANMA
Przedsiębiorca: ANDRZEJ MACHOWICZ
NIP: 6850014227
REGON: 370217550
ADRES: 38-200 Jasło, ul. Gajowa 4a
Regulamin zawiera informacje dotyczące zasad dokonywania zakupów, składania zamówień, realizacji płatności, procedur reklamacyjnych oraz innych istotnych kwestii związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego. Skorzystanie z oferty sklepu oznacza akceptację poniższych warunków.
I. Zasady zamawiania
- Zamówienia można składać przez e-mail: biuro@anma-jaslo.pl,
telefonicznie pod nr.: +48134459088. - Zamówienia przez internet można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
- Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego, adresu oraz e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
- Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni nie będą realizowane.
- anmabags.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
- W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, anmabags.pl
niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. - anmabags.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie anmabags.pl wyrażone są w złotych polskich jako ceny brutto (z VAT).
- anmabags.pl wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.
II. Wysyłka i zapłata
- Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD lub InPost. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany przy zamówieniu.
- Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy anmabags.pl a Kupującym.
- Kupujący pokrywa koszty wysyłki.
- Zapłata za towar uiszczana jest gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.
- Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej.
- Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
- W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
- Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją na okres 12 miesięcy.
III. Zwrot towaru i reklamacje
- Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
- Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
- Zwrot należy odesłać na adres ANMA Bags 38-200 Jasło, ul. Niegłowicka 1J.
- Zwrot zostanie rozpatrzony w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu do naszego magazynu.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych produktów oraz świadczonych usług.
- Reklamacje można składać w przypadku:
– uszkodzenia produktu,
– wadliwego działania produktu,
– niezgodności produktu z opisem,
– nieprawidłowej realizacji zamówienia lub świadczonych usług. - Reklamacje mogą być zgłaszane w następujący sposób:
Osobiście – poprzez dostarczenie produktu lub zgłoszenie reklamacji w salonie anmabags.pl, wraz z dowodem zakupu oraz, w przypadku reklamacji dotyczących produktów, kartą gwarancyjną.
Wysyłkowo – poprzez odesłanie produktu na własny koszt na adres: 38-200 Jasło, ul. Niegłowicka 1J. W przypadku reklamacji produktów do przesyłki należy dołączyć:
– opis przyczyny reklamacji,
– kopię dowodu zakupu,
– kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy).
Mailowo – zgłoszenie reklamacji można także wysłać drogą mailową na adres info@anmabags.pl, opisując szczegółowo problem oraz dołączając skan dowodu zakupu. - Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
- Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy anmabags.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
- Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia lub reklamowanego produktu.
IV. Dodatkowe materiały:
- Ustawa z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. - Kodeks Cywilny.
- Wszelkie późniejsze zmiany obowiązujących ustaw.